неделя, 12 октомври 2014 г.

КАК ДА ИГРАЯ В ЧУЖД ОТБОР ,ТРАНСФЕР ,ПРОБИ 2014

Валери Божинов не успя в Уест Хем. Той направи само една тренировка в славния лондонски клуб, мина прегледи и бе върнат на Левски. За разлика от Божинов, част от "чуковете" вече е друго българско момче, родени през 1997 година. Казва се Емил Стоянов. Предишният клуб на Емо пък се казва Локомотив 101 (София).

Емил Стоянов роден 1997 година , за това как халфът стигна до Уест Хем.

Първи проби

"В началото на 2014-а се свързах с Илко Якимов. Той притежава футболна академия в Лондон, започва разказа си Емил. - Подготвях се известно време за проби в Челтънхам таун. Тестовете бяха през март с втория отбор на клуба. За мое учудване аз бях най-малък от всички. Пробите се развиха добре за мен. Правихме най-различни упражнения.

В края направихме тренировъчна игра, на която дадох асистенция за гол. Но пък пропуснах две чисти положения. Друго, което ми попречи може би, бе моята физика, защото точно там се играе доста силов футбол. След пробите се прибрах в България. Не се отказах, а се мотивирах още повече."

Големият ден

"Всеки ден в периода март - юли тренирах усилено, за да мога да се подготвя за предстоящите проби, които този път бяха в отбор от Висшата лига - Уест Хем Юнайтед. Съдбоносната дата за мен бе 12 юли, продължава удивителната история на Стоянов. - Илко Якимов ме придружи на тестовете в тренировъчната база на школата в Бектън - източен Лондон. Имаше повече от 100 футболисти." 

Селекционната тренировка протича на три части: разгрявка, упражнения с топки; тестове за скорост, визията за играта и ориентацията на терена; 30 минутна двустранна игра.

"За момент на пробите се помислих, че това е шансът на живота ми и не бива да го пропускам, казва българското момче. - 30-минутната игра оказа най-голямо влияние върху цялостното ми представяне. Бях активен през цялото време. Свърших доста работа в защита, направих две асистенции и отбелязах гол. След пробите ни съобщиха, че ще се свържат с одобрените. Аз и семейството ми смятахме, че ще е доста трудно да се преборя със 100 души. Тайно се надявах, разбира се. Избраха само 20 състезатели. Следваща седмица получихме мейл, че вече съм официално играч на Уест Хем. Така започна да се сбъдва моята мечта."

Няма коментари:

Публикуване на коментар