събота, 14 септември 2013 г.

ФУТБОЛНА ИСТОРИЯ В КОЯТО НЕ ВСИЧКО Е ПАРИ

Христо Йовов

откупуването за 100 000 долара от "Литекс" през 2005 г. Много се говори по темата - че тъстът ти, бащата на Надя, ги е платил, че после са ти ги върнали. Но истината я знаеш само ти, каква е тя?

- Истината е, че "Берое" бяха готови да платят сумата. Бяха в преговори, седяха с ръководството на "Литекс", бяха приготвили парите и ме чакаха да отида. Сделката трябваше да стане с мое съгласие. Първо се бях съгласил. После седях пред офиса и си мислех. Казах си, че това не е вариант за мен. И смятам, че трябва да опитам нещо друго. Тогава комуникирах и с Наско Сираков, и със Станимир Стоилов. Обясних им как стоят нещата и че съм готов аз да платя сумата, която "Литекс" иска от мен, с условието само да тренирам в "Левски", без някакви други претенции. Не съм имал претенции нито за заплата, нито за нищо. Реално, след като направих тази постъпка и се върнах в "Левски", заплатата ми беше чисто чиновническа. И с много труд, колкото и странно да звучи за всички останали, и много упоритост успях да се върна във футбола. И след това футболът ме възнагради. С помощта и на хората, които споменах. Със съгласието и на Тодор Батков в онзи момент. Максимата, че няма невъзнаграден труд, проработи отново.

- Помниш ли колко точно беше заплатата ти тогава?

- Ако не се лъжа, беше около 1500 лева за въпросната година, в която играх в "Левски". В това число се включва и периодът, в който станах и Бижутера. Тогава заплатата ми беше такава. Не искам да се спекулира по тимата или да се самоизтъквам, но смятам, че това трябва да послужи за пример. Имам предвид - когато вярваш в качествата си, си готов да направиш голям компромис. В случая това лишение впоследствие ми се върна многократно. Но аз съм бил готов да го рискувам. Иначе заплатата ми в "Берое" щеше да е няколко пъти по-висока и нямаше да имам никакви разходи.

- Вярно ли е, че си се отказал от 25 000 евро заплата, апартамент на брега на Средиземно море и много екстри, за да се върнеш от Лимасол пак в "Левски" през 2009-а?

- Горе-долу. Но много говорим за пари. Със сигурност и в този случай финансово бях на загуба. Но аз си имах причини да се върна в "Левски". И ето сега нещата, които съм правил за "Левски", ми се връщат. "Левски" ми подава ръка, "Левски" вижда у мен някакво бъдеще.

Няма коментари:

Публикуване на коментар